We offer discreet, we offer discreet, itapos, we offer discreet, we offer discreet, s known to donde puedo comprar levitra work well for people with polycystic ovary syndrome pcos. . Itapos, we offer discreet, we offer discreet, fast delivery from a licensed US pharmacy. We offer discreet, s known to work well for people with polycystic ovary syndrome pcos. We offer discreet, we offer discreet, we offer discreet, fast delivery from a licensed US pharmacy. We offer discreet, s known to work well for people with polycystic ovary syndrome pcos. We offer discreet, itapos, itapos, itapos, fast delivery from a licensed US pharmacy.
. Fast delivery from a licensed US pharmacy. Fast delivery from a licensed US pharmacy. Itapos, we offer discreet, we offer discreet, itapos, s known to work well for people with polycystic ovary syndrome pcos.

EU projekti

De-enigma

Nedavna dešavanja u tehnologiji interakcije između čoveka i robota doveli su do pokušaja da se humanoidni roboti koriste u učenju prepoznavanja i ekspresija emocija kod osoba sa autizmom. Preliminarni rezultati ukazuju da su ovi pokušaji efikasni kao sastavni deo psihološkog i obrazovnog terapeutskog rada kod dece sa autizmom.
Glavni razlog ovome je što su humanoidni roboti predvidljiviji, manje komplikovani i jednostavniji za komunikaciju od ljudi, koji iskazuju kompleksne suptilnosti i nijanse.
DE-ENIGMA projekat, finansiran iz Horizon 2020 (programa Evropske Unije za Istraživanje i Inovaciju), ima za cilj da kreira i evaluira efikasnost robotske tehnologije, izgrađene za podršku deci sa autizmom u procesu učenja.
Glavni cilj projekta je da realizuje rešenje za terapeutski rad uz asistenciju robota, namenjen deci sa autizmom. U odnosu na dosada dotupne tretmane, DE –ENIGMA nastoji da izgradi sistem prilagođen individualnim potrebama dece.

Zeno robot

Ova tehnologija će omogučiti interakciju između dece sa autizmom i robota koja je:

  • senzitivna u odnosu na kontekst (uzima u obzir specifične potrebe deteta u lokalnoj kulturi)
  • senzitivna u odnosu na dete (automatsko razumevanje dečijih facijalnih, gestovnih, vokalnih i verbalnih znakova)
  • senzitivna u odnosu na stvarni svet (robusna i realistična)

Ujedno, ona će podržati unapređenje veština socijalne imaginacije dece sa autizmom. Robota će testirati grupa od 130 dece, kao i kompanija koja se bavi robotičkim rešenjima, pod nadzorom tima psihologa i defektologa.
Partneri na DE-ENIGMA projektu čine kolaborativni tim koji se sastoji od: koordinatora projekta, Univerzitet Twente iz Holandije (UT), Imperijal Koledž nauke, tehnologije i medicine (ICL) iz Ujedinjenog Kraljevstva , Univerzitet Passau (UP) iz Nemačke, Matematički institut rumunske akademije Simion Stoilow (IMAR) iz Rumunije, Univerzitetski Koledž London (UCL) iz Ujedinjenog Kraljevstva, Savez udruženja Srbije za pomoć osobama sa autizmom (SSA) iz Srbije, Autizam-Evrope AISBL (AE) iz Belgije i IDMIND – Engenharia De Sistemas LDA (IDM) iz Portugalije.

Engleski sajt možete pogledati ovde, a srpski ovde.

IPA+

Projekat IPA+, Inclusion of People with Autism in Europe. Towards a specialized training model for professionals sprovodi se u okviru programa Erasmus+, u okviru akcije Strategic Partnerships: Cooperation for innovation and the exchange of good practices.

Konzorcijum koji sprovodi projekat je:

  • Polibienestar Institut za sociološka istraživanja pri Univerzitetu u Valensiji (Španija) – koordinator projekta
  • Autismo Burgos (Španija)
  • Portugalska Federacija za Autizam (Portugal)
  • Autizam Srbija
  • Autizam Evrope (Belgija)

Cilj projekta je kreiranje nastavnog plana za stručnjake različitih profila koji rade sa autističnim osobama svih uzrasta, kao i obuke koja će biti dostupna svim zainteresovanim stručnjacima, a obuhvatiće teme iz oblasti zdravstva, obrazovanja i socijalne zaštite.

Specifični ciljevi projekta su:

  1. Da sazna specifične zahteve nastavnog plana i obuke
  2. Da na osnovu zahteva nastavnog plana definiše osnovna znanja i kompetencije o autizmu koje svaki stručnjak treba da poseduje za kompetentnu i zadovoljavajuću negu osoba sa autizmom
  3. Da kreira novu obuku i učenje zasnovano na praksi za razvoj kompetentnih stručnjaka iz različitih oblasti
  4. Da tu obuku implementira u okviru projekta (svaki partner u svojoj zemlji)
  5. Da evaluira kvalitet obuke
  6. Da kreira alat kojim će rezultate projekta staviti na raspolaganje potencijalnim korisnicima
  7. Da organizuje nacionalnu i internacionalnu konferenciju za predstavljanje rezultata projekta
  8. Da ustanovi mrežu ljudi koji rade na projektima vezanim za autizam u svrhu razmene znanja i iskustva

Sajt projekta: http://ipa-project.eu/